Naša socialna omrežja bodo za en mesec zavzeli finalistke in finalisti Slovenske note 2021. Sedaj je čas, da jih spoznate še bolj od blizu! Kdaj je na vrsti vaša najljubša finalistka oziroma finalist?
Slovenska nota 2021 je v polnem zagonu. Finalistke in finalisti so že predstavili svoje finalne pesmi, odvila se je že javna predstavitev v živo iz Hrastnika, spoznali ste lahko naše izbranke in izbrance v posebnih video intervjujih, sedaj pa je čas, da jih v enem mesecu spoznate še bolj osebno! Finalistke in finalisti bodo za en mesec zavzeli socialna omrežja Slovenske note in se vam še bolj približali! In kakšen je urnik, kdaj pride kateri finalist oziroma finalistka na vrsto? Izveste spodaj!
Kot veste, je letošnji slogan Slovenske note #ZačutiSvojoPesem. Preko tega slogana želimo, da vsak v Notini publiki, ki nas letošnje leto spremljate, najde pesem po svojem okusu in jo “začuti”. Želimo, da se vsak v publiki poistoveti z letošnjimi izbranci in izbrankami ter se vsaj deloma prepozna v njihovih pesmih. Najbolj pomembno je seveda, da začutite v prvi vrsti pesem izvajalke oziroma izvajalca. A v medijskem svetu, v katerega se počasi, a vztrajno podajajo naši finalisti in finalistke, je zelo pomembna tudi sama zgodba pevk ter pevcev. Zato želimo v ekipi Slovenske note približati zgodbe letošnjih devetih finalistk in finalistov vsem v publiki. Zato smo se z letošnjimi finalistkami in finalisti dogovorili, da bodo med 15. julijem in 12. avgustom zavzeli socialna omrežja Slovenske note 2021 in objavljali v svojem imenu. Vsak finalist oziroma finalistka bo imel na voljo 3 dni, ko bo pripravljal vsebine za socialna omrežja. Finalistke in finalisti bodo izvedli t.i. takeover socialnih omrežjih našega tekmovanja, kar v slovenskem prevodu pomeni “prevzem socialnih omrežij”. Gre za popularno prakso, ki se jo poslužujejo večje organizacije in podjetja, ko na njihovih socialnih omrežjih objavljajo znana imena, s tem pa krepijo svojo blagovno znamko. In mi želimo v prvi vrsti krepiti zavest, da so pri Slovenski noti najpomembnejši finalistke in finalisti – za njih se celotno dogajanje odvijal. In sedaj imajo vsak po tri dni časa, ko bodo lahko predstavili sebe na svojstven način – tako, kot bodo želeli oni sami. Vsak finalist in finalistka bo imel na voljo tri dni. V teh treh dnevih se vam bo vsak izmed finalistov in finalistk predstavil na svoj način – tako, kot bodo želeli. Ne bo manjkalo spoznavanja njihovih talentov, njihovih interesov, glasbenega okusa, glasbe kot take, spoznavanja njihovega preteklega dela, razkrivanja njihovega bogatega osebnega foto arhiva, … In kdaj pride kdo na vrsto?
S prevzemom socialnih omrežij bo pričela Tinkara Jančar Vrhovnik, ki se bo na naših socialnih omrežjih predstavila med 15. in 17. julijem. Nadaljeval bo Primož Vidovič, ki se bo z vami družil med 18. in 20. julijem. TretjI na vrsti bo Denis Katančič, ki bo prevzel naša socialna omrežja tekmovanja med 21. in 23. julijem. Za Denisom bo na vrsti Kiki, ki se vam bo na socialnih omrežjih predstavila med 24. in 26. julijem. Sledila bo Katja Kos, ki bo naša socialna omrežja zavzela med 27. in 29. julijem. Ina Olup se vam bo virtualno predstavila med 30. julijem in 1. avgustom. Na naših socialnih omrežjih se bo z vami družila Lana Škof med 2. in 4. avgustom. Neli Jerot bo z vami na naših socialnih omrežjih med 5. in 7. avgustom. Našo virtualno akcijo pa bo zaključila Pia Katarina Kremžar, ki se vam bo predstavila med 10. in 12. avgustom.
Finalistke in finalisti se bodo z vami družili na Instagram-u, vse vsebine pa bodo deljene tudi na Facebook-u. Na naši spletni strani pa bomo za vas na vsake tri dni naredili povzetek dogajanja, kaj se je na naših socialnih omrežjih vse dogajalo. Katerega finalista oziroma finalistko boste spremljali?